CDA-APPèl app

De laatste informatie, de congresstukken, stemmen over resoluties of opzoeken waar en wanneer een parallelsessie plaatsvindt: je vindt het in de CDA APPèl-app. Heb je deze nog niet standaard op je telefoon staan, download hem dan nu vast in de appstore of playstore.

Vanaf donderdag 7 november zal alle informatie over het congres, het uitgebreide programma, de plattegrond van de locatie en de stukken in de APPèl zichtbaar zijn.

Aanmelden

Aanmelden is verplicht en kan tot en met dinsdag 5 november, mits we niet volgeboekt zijn. Wil je een introducé meenemen, dan kun je dat aangeven bij je aanmelding.

Je kunt je hier aanmelden

Vrijwillige bijdrage congreskosten

De kosten van een partijcongres liggen rond de € 90.000. Uitgaande van 1000 deelnemers bedragen de kosten dus ruim € 90,00 per deelnemer. We willen het partijcongres toegankelijk houden voor iedereen en heffen dus geen entree, maar hopen op uw financiële steun. De afgelopen jaren hebben deelnemers gemiddeld € 17,50 vrijwillig bijgedragen.

Resoluties

Bevestiging en vergaderstukken

Je ontvangt in de week van 4 november je bevestiging via de mail. Daarin staat de laatste informatie over waar je je ter plekke kunt melden, hoe er gestemd gaat worden, in welke zalen de sessies zijn etc.

Alle vergaderstukken zijn te downloaden via de site.

Tijdens het partijcongres werken we niet meer met papieren stukken, alleen nog via de website of via de congresapp op je telefoon of tablet. Mocht je papieren stukken willen hebben, dan moet je die thuis printen.

Nu al te downloaden zijn:

4 November einde middag komen de resoluties beschikbaar op de site.

De Fabrique

Westkanaaldijk 7

3542 DA  Utrecht

Vervoer

OV

Op station Maarssen stoppen treinen uit Amsterdam en Utrecht. Je bereikt De Fabrique in 15 minuten lopen. Er zijn op station Maarssen ook OV fietsen beschikbaar.

Het CDA regelt pendelbusjes tussen Station Maarssen en De Fabrique. Wil je hiervan gebruik maken, dan betaal je bij je aanmelding € 2,50.

Voor zowel de wandeling als het pendelvervoer neem je op het station de uitgang Kanaalzijde.

Auto

Je kunt de auto parkeren op het parkeerterrein bij De Fabrique. De kosten bedragen € 6,00, die je bij je aanmelding kunt voldoen. Je ontvangt vervolgens een parkeerkaart die je bij binnenkomst op het parkeerterrein achter je voorruit moet hebben liggen, zodat een snelle doorloop mogelijk is.

Catering

Consumpties

Consumpties zijn de hele dag voor eigen rekening. Je kunt alleen pinnen.

Lunch

Een lunch kost €13,50. In De Toog kun je daarvoor twee broodjes, een snack, fruit en een drankje halen. We hebben geen vast lunchmoment in het programma opgenomen, je kunt lunchitems halen tussen 11.00-15.00 uur. Je ontvangt losse bonnen, je hoeft deze niet in één keer allemaal op te maken. Tussen 13.15-14.00 uur en 15.15-15.45 uur zal de catering gesloten zijn in verband met het programma in De Toog.

Je kunt je lunch direct bij je aanmelding betalen via iDeal via de link onderaan het aanmeldformulier.

Borrel

Rond 15.45 uur zal het congres in De Toog worden afgerond met de traditionele congresborrel.

Markt

In De Toog zullen tal van organisaties acte de présence geven. Dit zijn niet alleen stands van de CDA-netwerken, maar ook van andere organisaties als de EO, Deedmob, Stichting Functioneringsprofiel, de EVP en Het Goede Leven.

Wist je trouwens dat je met je bedrijf ook het congres kunt sponsoren? Vanaf € 600,- is het al mogelijk je bedrijf te promoten op ons congres.

Mail voor de mogelijkheden naar joost.breas@cda.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Of neem telefonisch contact op met Joost, 06-15692533.

Congresbegeleiding

Ben je nog niet zo bekend met het CDA of kom je voor het eerst op het partijongres, dan hebben we begeleiders klaar staan die je wegwijs willen maken op het partijcongres. Op het aanmeldformulier kun je aangeven of je gebruikt wilt maken van begeleiding of begeleider wilt zijn.

Ringleiding

Voor deelnemers die slechthorend zijn, reserveren we een apart vak in de plenaire zalen waar men gebruik kan maken van ringleiding. Op het aanmeldformulier kunt u aangeven of u hiervan gebruik wilt maken.