Kom naar het fundraisingdiner in Café-restaurant Stork in Amsterdam!

Fundraising Diner “de Twaalf Provinciën”

Om de provinciale en Europese campagnes te ondersteunen organiseren wij aansluitend aan het partijcongres het landelijk Fundraising Diner.

U bent van harte uitgenodigd voor deze avond, waarop u betrokken CDA-ers kunt ontmoeten terwijl u de campagnes steunt.

Er zijn verschillende arrangementen. U kunt kiezen voor een enkel couvert (minimale bijdrage 150 euro). Of u kunt uw netwerk de gelegenheid bieden het CDA te ontmoeten door een hele tafel te boeken (1800 euro voor 7 personen). U heeft dan een landelijke CDA-prominent als tafelgenoot.

De opbrengst komt zowel ten goede van de landelijke campagnekas (provinciale/ Eerste Kamer en Europese verkiezingen) als van de provinciale campagnekassen. Bij de betaling kunt u aangeven aan welke doel u uw donatie wilt gegeven. Tijdens het diner vindt er ook een veiling plaats. Steun het CDA en kom naar dit mooie netwerkevent.