Eppy

Wil meer fatsoen

Het CDA is voor mij een gedegen volkspartij die op durft te komen voor waarden, normen en fatsoen in de samenleving. Je hebt elkaar nodig om samen te leven. Hierin is het CDA uniek. Als raadslid wil ik niet voor andere mensen denken, maar vooral naar hen luisteren. Ik zit er niet voor mezelf, maar voor de stad.

Voor Eppy gaat de politiek over meer dan economie en financiën. Een sterke samenleving bouwen we met elkaar. In haar raadswerk heeft ze dan ook aandacht voor eenzaamheid onder ouderen en veilige speelplaatsen voor kinderen. Het CDA heeft meer mensen als Eppy nodig met een onderscheidend verhaal over waarden en normen in deze tijd. Doe mee en word nu lid.

Eppy, CDA-lid sinds 2000

Deel het verhaal van Eppy met jouw omgeving! Klik hier om naar de webwinkel te gaan en (kosteloos) de ledenwerffolder van Eppy thuis te laten bezorgen. Download hier de banner van Eppy om deze vervolgens te delen via WhatsApp, social media of e-mail.