Martin

Laat zich horen

Het is belangrijk dat kleine ondernemers worden gehoord in de lokale politiek. Ik heb samen met mijn vrouw een beddenspeciaalzaak. Er wordt door de politiek veel van, maar weinig aan ons gevraagd. Daarom ben ik CDA-lid geworden. Zo’n koopzondag is leuk voor de grote winkelketens, maar wij hebben thuis ook nog twee dochters die hun ouders willen zien.

Martin is CDA-lid om in zijn stad op te komen voor de belangen van winkeliers en kleine ondernemers. Hij doet dat met resultaat. Juist in de afgelopen crisisjaren verdienen echte ondernemers als Martin onze steun. Het CDA heeft meer mensen zoals Martin nodig, met een hart voor kleine ondernemers én hun eigen gemeente. Doe mee en word nu lid.

Martin, CDA-lid sinds 2009

Deel het verhaal van Martin met jouw omgeving! Klik hier om naar de webwinkel te gaan en (kosteloos) de ledenwerffolder van Martin thuis te laten bezorgen. Download hier de banner van Martin om deze vervolgens te delen via WhatsApp, social media of e-mail.