Aanmelden
De inschrijving voor het verkiezingscongres is inmiddels gesloten. U kunt zich zaterdag bij de ontvangstbalie nog inschrijven. Een lunch bestellen is niet meer mogelijk.

Plenaire zaal vol?
In de plenaire zaal kunnen ruim 2000 personen. Stemgerechtigde congresleden hebben voorrang in de zalen boven niet stemgerechtigde leden. Mochten zich meer dan 2000 personen aanmelden, dan kan het zo zijn dat uw introduc├ęs niet bij u in de zaal kunnen plaatsnemen. De deelnemers die niet in de plenaire zaal kunnen, kunnen in een naastgelegen zaal het congres via een live-verbinding op het grote scherm volgen. Mochten zich meer dan 2000 stemgerechtigde leden aanmelden, dan gaat placering in de plenaire zaal op volgorde van aanmelding.

Meldt u zich alleen aan als u zeker weet dat u wilt komen, anders houdt u een plek voor een ander in de plenaire zaal bezet.

Bevestiging
U ontvangt in de week van 9 januari via de mail uw bevestiging. Daarin staat de laatste informatie over waar u zich ter plekke moet melden, hoe er gestemd gaat worden, in welke zalen de sessies zijn etc.

Ringleiding
Voor deelnemers die slechthorend zijn, reserveren we een apart vak in de sessiezalen en de plenaire zaal waar men gebruik kan maken van ringleiding. Op het aanmeldformulier kunt u aangeven of u hiervan gebruik wilt maken.

Afhalen campagnepakketten gemeentelijke afdelingen (16.30-18.00 uur)
Gemeentelijke afdelingen ontvangen voor de komende verkiezingen een drukwerkpakket en een materiaalpakket. De voorzitters en secretarissen van de afdelingen zijn hiervan separaat op de hoogte gesteld en kunnen op een apart formulier aangeven of er iemand van de afdeling op het congres is om de pakketten mee te nemen.

Mocht u kans zien om het pakket voor uw afdeling mee te nemen, dan kunt u dat aangeven op uw aanmeldformulier. U dient hiervoor wel met een auto te komen, want het pakket is te groot om mee te nemen in het openbaar vervoer.

Wilt u het meenemen, geef het dan ook even aan de voorzitter of secretaris van de afdeling.