Catering

Consumpties
Consumpties zijn voor rekening van de deelnemers. U kunt deze contant of met de pin afrekenen.

Lunch
U kunt via het aanmeldformulier een lunchbon bestellen en aangeven of u nog dieetwensen hebt. De kosten voor een lunch bedragen € 12,50 p.p. De lunch bestaat uit diverse soorten broodjes, fruit en melk/karnemelk.

Nieuwjaarsreceptie
Na afloop van het congres vindt aansluitend de nieuwjaarsreceptie plaats, tussen 16.30-18.00 uur. U kunt zich via het aanmeldformulier ook alleen voor de nieuwjaarsreceptie aanmelden, zonder het congres bij te wonen.

Betalen lunch
U kunt uw lunch direct bij uw aanmelding betalen via iDeal; via de link onderaan uw aanmeldformulier.

Kunt u niet via iDeal betalen, dan kunt u het juiste bedrag overmaken op rekening

NL47 RABO 0356 66 21 95 tnv. CDA te Den Haag o.v.v. lunch verkiezingscongres 14/01/17 + het aantal personen. Vergeet niet om uw relatienummer te vermelden. Alleen als we uw betaling voor de lunch op tijd hebben ontvangen, reserveren we deze voor u. Als u voor de lunch hebt betaald en u meldt zich minder dan een week van tevoren af, kunnen we het bedrag helaas niet terugstorten.

Vrijwillige bijdrage verkiezingscongres
Het verkiezingscongres is het hoogste orgaan van onze partij, daarom willen wij ook dat zoveel mogelijk leden kunnen komen. Aan de andere kant is het ook een dure aangelegenheid - een gemiddeld congres kost zo'n €100.000,= - vandaar dat we u willen vragen om ook financieel bij te dragen aan het congres. Voor het vorige congres is bijna €5.000,= aan giften opgehaald. Daar zijn we erg blij mee, maar het is niet genoeg om de kosten te kunnen dekken. Wij rekenen erop dat we met elkaar dit bedrag op zijn minst verdubbelen. Doet u mee?

Wilt u meer weten over hoe u de partij financieel kunt ondersteunen? Klik dan hier voor meer informatie op onze website, of mail naar fondswerving@cda.nl.