Kosten

Jaarlijks organiseren we twee partijcongressen. Om de toegang zo laagdrempeling mogelijk te houden en we iedereen de mogelijkheid willen bieden om gebruik te maken van zijn/haar stemrecht heffen we geen entree. De kosten van een partijcongres liggen rond de € 100.000. Uitgaande van 1100 deelnemers bedragen de kosten dus ruim € 90,00 per deelnemer. En naarmate er meer deelnemers komen, wat we natuurlijk heel erg toejuichen, stijgen ook de kosten voor grotere zalen, techniek en inrichting.

Willen we de organisatie van de congressen op hetzelfde niveau kunnen houden als nu, dan hebben we per congres ruim € 16.000 aan vrijwillige bijdragen nodig, wat omgerekend neerkomt op € 14,55 per persoon. Als iedereen nu bijdraagt naar draagkracht, dan moet het toch lukken om dat bedrag samen op te brengen? Op het aanmeldformulier kunt u aangeven hoeveel u wilt bijdragen. Doet u mee?

Sponsoring

Wist u trouwens dat u met uw bedrijf ook het congres kunt sponsoren? Vanaf € 600 euro is het al mogelijk uw bedrijf te promoten op ons congres. Mail voor de mogelijkheden naar joost.breas@cda.nl

Dan neemt hij zo spoedig mogelijk contact met u op.