Locatie verkiezingscongres

Routebeschrijving en bereikbaarheid

Bereikbaarheid

Auto
Gebruik voor navigatie het volgende adres: Gedempt Hamerkanaal 96, Amsterdam.

Let op: dit is niet het adres van De Kromhouthal. De Kromhouthal bevindt zich recht tegenover dit adres.

Via de IJtunnel
Via IJtunnel: Neem na het verlaten van de IJtunnel de eerste afslag en sorteer vervolgens links voor bij de stoplichten. Neem bij de rotonde de tweede afslag om naar de Johan van Hasseltweg te gaan. Neem de tweede afslag rechts om naar het Gedempt Hamerkanaal te gaan. Volg deze weg tot het eind. De Kromhouthal bevindt zich aan de linkerkant.

Via ring A10
Neem afslag s116. Neem vervolgens de eerste afslag Noord 300-349. Ga bij de stoplichten linksaf. Neem bij de rotonde de tweede afslag om rechtdoor te gaan naar de Johan van Hasseltweg. Neem de tweede afslag rechts om naar het Gedempt Hamerkanaal te gaan. Volg deze weg tot het eind. De Kromhouthal bevindt zich aan de linkerkant.

Vanaf Schiphol
Neem vanaf Schiphol de A4 richting Utrecht/Haarlem/Amsterdam. Vervolg deze weg naar de A10. Neem op de A10 afslag s116 richting het Centrum. Sla na 600m linksaf richting Nieuwe Leeuwarderweg/N247. Neem daarna direct de afslag Noord 300-349. Weg vervolgen en na 300m linksaf slaan richting de Johan van Hasseltweg/s118. Na 650m rechtsaf slaan richting het Gedempt Hamerkanaal. De Kromhouthal bevindt zich aan de linkerzijde.

Parkeren:
Er is voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.  U kunt langs de openbare weg parkeren. U betaalt dan ca. € 8,00 voor een dagkaart. Parkeert u op het parkeerterrein voor de locatie en het naastgelegen food center, dan kost een dagkaart ca. € 30,00. Let goed op waar u uw auto neerzet en kom liever met het ov.

Openbaar vervoer
Check voor uw route www.9292.nl

Met de metro
Met metro 52 (de noord-zuidlijn) rijdt u binnen een kwartier van Amsterdam Zuid naar het nieuwe Station Noorderpark. Opstappen op het Centraal Station is ook mogelijk. De metrolijn rijdt 10 keer per uur. Vanaf station Noorderpark vertrekt u in Oostelijke richting en volgt u de Johan van Hasseltweg. Neem bij de rotonde de tweede afslag rechts om rechtdoor te gaan naar het Gedempt Hamerkanaal. Aan het einde van deze weg bevindt zich De Kromhouthal. Vanaf het station Noorderpark naar de Kormhouthal is het ca. 12 minuten lopen.

Over het water
Vanaf het Centraal Station vertrekken gratis veerponten naar Amsterdam Noord. Neem de meest oostelijke pont richting IJplein om zo dicht mogelijk bij De Kromhouthal te komen. De pont vaart vier keer per uur en acht keer per uur in de spits. Volg na aankomst het fietspad, rechts afbuigen en na supermarkt Dirk van den Broek rechtsaf slaan. Vanaf de halte van de pont tot aan de Kromhouthal is het ca. 10 minuten lopen.