31 oktober 2018

Conceptprogramma CDA Limburg voor Provinciale Statenverkiezingen 2019 openbaar!

Vanmiddag is tijdens een persconferentie met onder anderen lijsttrekker Ger Koopmans, voorzitter Harold Schroeder en voorzitter van de programmacommissie Maud Bouwman het conceptprogramma van het CDA Limburg voor de Provinciale Statenverkiezingen 2019 openbaar gemaakt. Het programma Zin in Limburg! is via deze link in zijn geheel te lezen.

Het conceptprogramma werd gisteravond tijdens een vergadering van het dagelijks bestuur, en daaropvolgend een vergadering van het algemeen bestuur, vastgesteld. Het is nu aan alle inwoners van Limburg om iets van het programma te vinden. Elke Limburger kan amendementen op het programma indienen! Dat kan via dit formulier. Ook Limburgse CDA-afdelingen kunnen amendementen aanleveren.

Amendementen dienen uiterlijk donderdag 22 november om 10.00 uur naar het CDA Limburg verstuurd te zijn. Dat kan door het ingevulde amendementenformulier als bijlage te mailen naar het CDA Limburg (info@cdalimburg.nl) o.v.v. 'Amendementen conceptprogramma Provinciale Statenverkiezingen 2019 CDA Limburg'.

Tijdens de algemene ledenvergadering van het CDA Limburg, die plaatsvindt in de avond van maandag 26 november in Niekée te Roermond, wordt het programma definitief vastgesteld.

Op de foto: Maud Bouwman (voorzitter programmacommissie) en Mariska Werrij (fractievoorzitter).