07 september 2018

Het CDA Limburg zoekt een office manager!

Wil jij werken in het hart van de Limburgse politiek? Wil jij werken in een inspirerende werkomgeving? En wil jij van dichtbij betrokken zijn bij alles wat er rondom de campagne richting de Provinciale Statenverkiezingen te gebeuren staat? Per 1 oktober 2018 is het CDA Limburg op zoek naar een office manager (ca. 20 uur)!

Een office manager houdt zich bezig met allerlei organisatorische en administratieve werkzaamheden. Office manager zijn bij het CDA Limburg betekent echter niet dat je al je tijd ook daadwerkelijk at the office doorbrengt. In tegendeel: voor je werk zul je, naast het fameuze Gouvernement aan de Maas, ook op diverse andere plekken in Limburg te vinden zijn!

Als office manager bij het CDA Limburg is het van belang dat je:

• creatief en vernieuwend bent;
  • beschikt over een sterk organisatorisch vermogen;
  • goed het overzicht kunt behouden;
  • secuur te werk gaat;
  • snel kunt schakelen en flexibel bent;
  • proactief bent;
  • stressbestendig bent;
  • goed overweg kunt met moderne communicatiemiddelen, als ook met Microsoft Word en Excel;
  • en het Nederlands uitstekend beheerst, zowel in woord als geschrift.

CDA-lid zijn is géén vereiste. Affiniteit met het CDA en/of Limburg geldt als een pré.

Het dienstverband (ca. 20 uur) loopt tot eind april 2019. De proeftijd is één maand. Bij naar tevredenheid functioneren behoort een toekomstige verlenging van het dienstverband tot de mogelijkheden.

Ben je na het lezen van de bovenstaande functieomschrijving enthousiast geworden? Schroom dan niet om te reageren!

Reageren op deze vacature kan tot woensdag 19 september door een e-mail te sturen naar Maurice Banens (m.banens@cdalimburg.nl). Het CDA Limburg ziet jouw cv en motivatie met veel plezier tegemoet!