07 maart 2022

Martijn Meessen

Brandweerman en nummer 8 op de lijst Martijn Meessen

Martijn woont samen met zijn vrouw en pasgeboren zoontje in de mooie kern van Schinveld. In het dagelijks leven is hij werkzaam als brandweerman en in zijn vrije tijd geniet hij samen met zijn gezin van de mensport, een specifiek onderdeel van de paardensport waar met paard en wagen wedstrijden worden gereden. Met zijn vier paarden gaat hij er regelmatig op uit om zijn hoofd leeg te maken in de mooie natuur van Beekdaelen. Daarnaast is hij voorzitter van de Meivereniging De Jonkheid Schinveld.

Hier gaat Martijn op volle (paarden) kracht voor:

Dat burgers veel meer betrokken moeten worden bij de keuzes die de politiek maakt, moet volgens Martijn vanzelfsprekend zijn. “Samen willen we werken aan een mooier Beekdaelen en om dat te kunnen realiseren moeten we de inwoners erbij betrekken”, aldus Martijn. Dat Beekdaelen een bruisend verenigingsleven heeft, dat zal jullie vast niet ontgaan zijn. Ook Martijn maakt zich sterk om het rijke verenigingsleven dat Beekdaelen geniet, te behouden. Tot slot wil hij ervoor zorgen dat openbare ruimtes bewaard blijven voor de toekomst.

Het mooiste plekje van Schinveld?

Dat is voor Martijn het Schinveldse bos waar hij zich even helemaal van de buitenwereld kan afsluiten en zich in een waan van vakantiegevoel bevindt.

#cdabeekdaelen #CDA #GR22 #beekdaelen #lijst1 #mituchveuruch #middenindegemeenschap