Martijn Meessen

Naam: Martijn Meessen

Adres:

Geboortedatum: (25 jaar)

Burgerlijke staat: samenwonend met ..

Interesses: Secretaris van Meivereniging ‘De Jonkheid”, vrijwillige brandweer, genieten van de mensport in de vele natuurgebieden die Beekdaelen rijk is.

Werkzaam: Toezichthouder civiele techniek bij de gemeente Sittard-Geleen.

Slogan: Beekdaelen doen we samen, met de jeugd voorop.

Motivatie voor kandidaatstelling:

De jongste deelnemer op de lijst van CDA Beekdaelen stelt zich voor: Martijn Meessen uit Schinveld, 25 jaar. Werkzaam als toezichthouder civiele techniek bij de gemeente Sittard-Geleen. In mijn vrije tijd druk bezig bij het bestuur van de Schinveldse Paardendagen en de Meivereniging ‘De Jonkheid’ en ik ben actief bij de Vrijwillige Brandweer. Om te ontspannen bezoek ik onze eigen evenementen en geniet ik van de mensport in de prachtige natuur en bossen die Beekdaelen rijk is.

Beekdaelen heeft ons zóveel te bieden. Onze evenementen trekken bezoekers uit het hele land, zoals bij de Nederlandse kampioenschappen tweespannen Hulsberg.  Daarnaast zetten ‘De tent Sjteit’, muziekconcerten, Meifeesten, Lichtstoet, Schuttersfeesten, processies, vliegerfeesten ons regionaal op de kaart. De voorzieningen voor ouderen en gehandicapten kunnen altijd beter maar nu behouden wat er al is, is nog veel belangrijker: de Seniorenvereniging Schinnen, de zorgboerderijen, de beweegtuinen voor ouderen enz.. Daar hebben we onze mooie natuur en een goed onderhouden openbare ruimte bij nodig. Heel belangrijk dus dat we deze behouden en waar mogelijk verbeteren. Daar wil ik mij graag sterk voor maken.

Beekdaelen doen we samen, met de jeugd voorop. Want wie de jeugd heeft, heeft immers de toekomst? Samen zetten we de schouders onder Beekdaelen! Voor het behoud van natuur en recreatie, onze eigen evenementen en voor een goede zorg voor onze ouderen en de minder goed bedeelden. Beekdaelen onderscheidt zich echt van de rest van de regio. Samen met ú gaan we ervoor om dit allemaal voor Beekdaelen te behouden.

Martijn Meessen 25 jaar, lijst 2 nummer 21: Geen loze beloften maar zeggen wat ik doe en doen wat ik zeg. Krijg ik uw vertrouwen?

Laat u stem niet verloren gaan, stem lijst 2 nummer 21: Martijn Meessen!