Ton Kollée

Naam: Ton Kollée

Adres:  Hellebroek 86, Nuth

Geboortedatum: 28 mei 1964 (54 jaar)

Burgerlijke staat: getrouwd met Petra, 2 kinderen (zoon en dochter), 1 kleinzoon.

Interesses: oud voorzitter hockeyclub Nuth, dierenliefhebber, Ton heeft 2 honden, 2 ezels, 2 katten en 8 kippen thuis rondlopen.

Werkzaam: Manager ICT bij Gilde opleidingen in Roermond. Van oorsprong milieutechnoloog.

Slogan: Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Motivatie voor kandidaatstelling:

Ton wil ook in de nieuwe grote gemeente Beekdaelen het verschil blijven maken voor burgers

Ton vind het enorm belangrijk om in een vroeg stadium burgers te betrekken bij de ontwikkeling van hun leefomgeving en al het andere wat hen raakt.

Ton is van mening dat de nieuwe gemeente Beekdaelen een betrouwbaar en integer raadslid hard nodig heeft.

Ton is iemand die niet alleen zegt wat hij gaat doen, maar ook doet wat hij zegt. De afgelopen periode Heeft hij dat laten zien, door te blijven vechten voor burgers, die als gevolg van de aanleg van de Buitenring, met allerlei nadelige verkeersinvloeden te maken kregen. Hij heeft eerder van 2003 tot 2007 in Provinciale Staten gezeten, vanaf 2009 is hij namens het CDA gemeenteraadslid in Nuth.

Ton is ook niet onbekend met Schinveld. Ton heeft bijna 12 jaar in Schinveld  op de Mariabergstraat en de Plevier gewoond en heeft als Statenlid verschillende moties ingediend inzake het AWACS dossier.

Stem 21 november, lijst 2, nummer 5!