Voel jij dat ook?

Wij lopen er niet zo mee te koop, maar wij zijn trots op Brunssum. Hier voelen we ons thuis en dat willen we graag delen. Brunssum geeft je de ruimte om dingen te doen die belangrijk voor je zijn! Dat maakt Brunssum tot een prettige plek om te leven, een plek waarin mensen voor elkaar van betekenis zijn.

CDA Brunssum heeft oog voor Brunssum en voor jou. We willen datiedereen zich gezien en gehoord voelt. Jong of oud , arm of rijk, we hebben oog voor je.  In de afgelopen jaren hebben we door onze politieke keuzes bijgedragen aan de groei en bloei van Brunssum. Wij boden ruimte voor zelfontplooiing, ondernemerschap en burgerinitiatieven. Tegelijkertijd hielden we oog voor elkaar en het milieu en kwamen we op voor kwetsbare mensen.

Ook de komende jaren willen we een waardevolle bijdrage leveren aan ons prachtige Brunssum. Ons werk is nog niet af. Als je zorg ontvangt, op zoek bent naar een baan, al tijden wacht op een huurhuis of met heel weinig geld moet rondkomen, dan weet je dat het nodig is dat we ons volle aandacht voor jouw specifieke situatie blijven inzetten.

Het volledige verkiezingsprogramma 2018-2022 "Met een frisse blik vooruit".