14 maart 2017

CDA Tweede Kamerlid Raymond Knops brengt werkbezoek aan Heijen’

Op donderdag 9 maart jl. heeft CDA Tweede Kamerlid Raymond Knops, afkomstig uit de gemeente Horst a/d Maas, een werkbezoek gebracht aan de gemeente Gennep.
De Noord-Limburgse kandidaat Knops staat op plaats 6 van de CDA kieslijst voor de Tweede Kamerverkiezingen en is daarmee de hoogst geplaatste kandidaat voor deze regio.
Knops heeft samen met de drie Noord-Limburgse CDA afdelingen een bezoek gebracht aan SCA Hygiene Products in Heijen. Met circa 230 arbeidsplaatsen is SCA een belangrijke werkgever in de regio. Op de locatie in Heijen worden voornamelijk incontinentiematerialen gemaakt voor de Europese markt. SCA is daarin een belangrijke speler. Door een hoogwaardig en sterk geautomatiseerd proces is het mogelijk om dagelijkse hoge productie aantallen te vervaardigen. Met SCA is onder andere gesproken worden over de ligging van deze locatie nabij de grens met Duitsland en het belang daarvan voor SCA. Ook is gesproken worden over de beschikbaarheid van arbeidskrachten en toekomstige plannen van het bedrijf met deze locatie.
Knops vindt het belangrijk om voor zijn werk als volksvertegenwoordiger in Den Haag de stem van burgers en bedrijven te vernemen. Vandaar ook dit werkbezoek.