26 april 2017

Nieuwe voorzitter CDA Gennep

Het CDA in Gennep heeft een nieuwe partijvoorzitter. Tijdens een goed bezochte jaarvergadering op donderdag 20 april jl. trad Sjaak Noy  terug als voorzitter. Na vijftien jaar trouwe dienst heeft hij de voorzittershamer overgedragen aan Rob Peperzak uit Milsbeek. Rob Peperzak is al een aantal jaren lid van de Gennepse CDA afdeling en ook actief als commissielid. Hij zal vanaf nu als voorzitter sturing geven aan de Gennepse CDA afdeling. Volgens Sjaak Noy is er een tijd van komen en een tijd van gaan. Nieuwe mensen brengen volgens hem ook weer nieuwe ideeën mee. En dat is altijd goed. Namens het bestuur werd Sjaak Noy bedankt door bestuurslid Jeroen Liebrand. Ook door fractievoorzitter Twan Reintjes werd Sjaak Noy bedankt voor de prettige en constructieve samenwerking gedurende de afgelopen jaren. Sjaak Noy blijft lid van het CDA.

Op de foto draagt voorzitter Sjaak Noy (midden) de voorzittershamer over aan Rob Peperzak (links) in het bijzijn van secretaris Francien van de Ven.