09 februari 2020

Werkbezoek Ambachtelijk Hout

Op vrijdag 7 februari jl. bracht het CDA Gennep een werkbezoek aan Ambachtelijk Hout in de Steendalerstraat in Gennep.

Na een warm ontvangst van Bart Bardoel, waar zijn medewerkers van de werkplaats, het management, consulent, dienstverlenende coördinatoren (wonen) en begeleiding (Kunstschat) van Dichterbij aanwezig waren. Deze professionals werken nauw met elkaar samen. Het CDA heeft tips ontvangen over wat zij zouden kunnen betekenen. Communicatie staat centraal omdat werk en wonen dicht bij elkaar liggen voor het geven van de juiste positieve gezonde zorg individueel. Er zijn door o.a. de consulent en een dienstverlenende coördinator tips gegeven met een goede duidelijke onderbouwing waar men graag mee geholpen zou willen worden. Het CDA kijkt terug op een warm, passievol en een leerzaam werkbezoek.