28 februari 2022

Even voorstellen... Peter Pauwels

Even voorstellen: Peter Pauwels, al 24 jaar actief voor Heerlens politiek en sinds 2018 met veel enthousiasme raadslid. Continue in de weer om de stad beter te maken. En daar is hij zeker in geslaagd. Aan hem hebben we de komst van het 'Zorgbuurthuis' te danken waardoor je de kans krijgt om in je eigen wijk verzorgd oud te worden; gaat de kwaliteit van het onderhoud door Werk voor Heerlen een nieuwe fase in, zowel voor het groen als de mensen die het werk doen: vóór en mét de buurt! En krijgt de communicatie tussen burger en gemeente een impuls door het versturen van ontvangstbevestigingen: je hebt recht op te weten waar en bij wie je brief is, én wanneer je antwoord krijgt. En dan heeft hij nog steeds gehamerd op veiligheid voor fietsers in onze gemeente! Dat en nog veel en veel meer zaken zijn bij het gemeentebestuur aangekaart. Stel Peter gerust een vraag. Communicatief, inhoudelijk én goed op de hoogte deze man uit Palemig! Pak je kans en stem op 16 maart op Lijst 3 , nr 7! Je stem gaat NIET verloren.