Als de verkiezingen voorbij zijn weet je pas of je terug mag komen en met wie en met hoeveel.

Onbekend is de nieuw te vormen coalitie en de wethouders en wat dat voor personele verschuivingen met zich meebrengt. Inmiddels mag ik binnen onze nieuwe raadsfractie, onze nieuwe club, als fractievoorzitter functioneren.

Het is alweer de 3e fractie en ook nu weer voelt het direct goed. Wederom een club met prachtige mensen, met enthousiaste mensen en met betrokken mensen. Een club met mensen die zich in gaan zetten voor een nog beter Horst aan de Maas. Gewoon een clubje prachtige mensen. De komende periode gaan we niet alleen met onze raadsleden en  burgerraadsleden aan de slag maar gaan we ook een aantal werkgroepen opzetten met mensen die (o.a.) op de kieslijst hebben gestaan maar niet in de raad zijn gekozen. Ook dit zijn  mensen die zich in willen blijven zetten voor onze gemeente Horst aan de Maas.  Ik heb er maar

1 woord voor : Gruuts ! Trots ben ik op al deze mensen die samen met ons aan de slag gaan. En wij op onze beurt ook graag met andere fracties aan de slag willen. Samenwerken op basis van respect voor elkaar, met begrip voor het feit dat we over sommige zaken nu eenmaal politiek anders denken. Maar wel altijd met als doel het algemene belang dienen van onze inwoners in Horst aan de Maas. Laten we vooral met elkaar praten in plaats van over elkaar.

Wij zijn er tenslotte voor jou.

John Jenniskens