De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van de tweede Kamerverkiezingen en de campagnes/debatten. Soms tot vervelens toe. Maar wat zijn we als CDA trots en blij met het behaalde resultaat. De nuchterheid van de Nederlandse bevolking heeft in mijn ogen gezegevierd. De trend van de Brexit en het Trumpisme heeft Nederland gelukkig minder beïnvloed dan onze tegenhangers zouden willen. En ja, dat alles heeft in mijn ogen ook te maken met het feit dat we als CDA een goede campagne hebben gevoerd. Ook in Horst met onze eigen Raymond Knops hebben we vertrouwen gewonnen. Maar liefst 5886 mensen hebben op het CDA gestemd, dat zijn er 2136 meer dan in 2012. Daarmee is het CDA in onze gemeente de grootste partij. Hoezo campagne….? Een greep uit onze gemeentelijke CDA-campagne: De jaarlijkse seniorenmiddag was wederom uitverkocht met 300 ouderen in het Gasthoes die vol trots samen met Raymond het LIMBURGSE-volkslied hebben gezongen. We hebben vol enthousiasme eieren gebakken bij de Lange voor de deur en gesprekken gevoerd met jongeren. Stemmen is immers een eitje, toch? Met vele CDA-collega’s de mouwen opgestroopt tijdens NL-doet. CDA-ers zijn echte DOENERS! Niet alleen met verkiezingen, maar altijd. De seniorenmiddag is inmiddels jaarlijkse traditie geworden. Maar wat ons als CDA nog volkser maakt, is dat wij met andere niet politiek-actieve mensen enkele avonden per jaar een gespreksplatform organiseren over actuele thema’s. Voorbeelden zijn Mantelzorg 2.0, Bouw je eigen Wijk, Voorzitterscafé, Proost!!! daar gaan ze…… En dat doen we voor iedereen!!! Hoezo campagne…….?