Afgelopen donderdag 23 november, werd de Ondernemersprijs Horst aan de Maas uitgereikt. Dit event, waar ondernemend Horst aan de Maas al jaren in de etalage wordt gezet, laat elk jaar zien dat Horst aan de Maas van nature ondernemend is.

650 bezoekers konden weer getuige zijn van 6 ondernemingen met hun ondernemers en hoe deze ook onze gemeente internationaal op de kaart zetten.

Mooi om te zien dat alle genomineerde ondernemers benadrukten dat ze het SAMEN doen. Samen met hun medewerkers, die allen heel veel hart voor de zaak hebben. Maar ook samen met andere ondernemers in Horst aan de Maas en de regio. Want dat is waar het om draait. Gewoon Samen Doen.

Ook hebben we gezien dat deze bedrijven voortdurend innovatief bezig zijn om hun positie in de markt te blijven behouden.

Wat ik dan voel op zo’n moment is trots. Trots op onze ondernemers, trots op hun mensen, die zich allemaal met hart en ziel inzetten voor hun zaak.

De genomineerde ondernemers Henk Kuijpers, Wouter Kuijpers en Frans Bakker van Dinnissen BV te Sevenum, Frank Cornelissen, Matt Derkx, Jim Derkx en Rick Derkx van Limbraco International BV te Horst en René Francken van Montair Process Technology te Kronenberg willen wij namens het CDA van harte feliciteren met hun nominatie en natuurlijk feliciteren wij de winnaars van Dinnissen BV.

Ook jonge ondernemers werden in de spotlight gezet. Het publiek koos uiteindelijk voor Willeke Verdellen van Energetic Training als winnaar van de pitches.

Alex Janssen, raadslid CDA Horst aan de Maas.