Met een lijst van 23 enthousiaste CDA’ers en een gloednieuw verkiezingsprogramma, is CDA Horst aan de Maas klaar voor een nieuwe raadsperiode. Met positiviteit als uitgangspunt. Vanuit de kandidaten én vanuit het programma. De woorden niet en geen zijn onvindbaar in het nieuwe verkiezingsprogramma. ‘We gaan voor een positieve insteek, vanuit vertrouwen in en op elkaar’, aldus lijsttrekker Rudy Tegels.

Samenstelling kandidatenlijst

De kandidatenlijst bestaat uit een sterk team, verspreid over de kernen binnen Horst aan de Maas. Met vertrouwde leden zoals Han Geurts, Alex Janssen, John Jenniskens, Eric Brouwers en Annemie Craenmehr en met nieuwkomers zoals Loes van den Eijnden, Roel van Leendert en Heidi Disveld, ontstaat er een combinatie van ervaring en een frisse blik. Met 11 bekende gezichten en 12 nieuwkomers gaat het CDA zich de komende periode volop inzetten voor alle inwoners van Horst aan de Maas.

Een trotse lijsttrekker

Rudy Tegels is trots op het team dat klaarstaat voor de nieuwe periode: ‘Met een mix van geweldige mensen gaan we de komende jaren voor onze gemeente aan de slag. We willen allemaal hetzelfde, namelijk gelukkig wonen, werken en leven in Horst aan de Maas voor alle inwoners. Tegelijkertijd is het juist zo mooi dat we allemaal net wat anders willen. Zodat we kritisch naar elkaar blijven luisteren en samen tot de beste oplossing komen, passend bij de tijd waarin we leven. Ik heb er alle vertrouwen in dat we samen prachtige dingen gaan bereiken voor Horst aan de Maas, waarbij we doen wat we zeggen. Als partij en als team zoeken we daarbij continu de verbinding met onze inwoners op.’

Eerste 15 kandidaten:

1. Rudy Tegels
  2. Han Geurts
  3. Loes van den Eijnden
  4. John Jenniskens
  5. Eric Brouwers
  6. Annemie Craenmehr
  7. Alex Janssen
  8. Roel van Leendert
  9. Frenk Peeters
  10. Heidi Disveld
  11. Jarno Cox
  12. Sjaak Jenniskens
  13. Eduard Maas
  14. Sjraar Hoeijmakers
  15. Patrick Bierens

Het complete team:

Bovenstaande 15 kandidaten staan samen met Monique Siebers, Paul Vullings, Marian Gubbels, Ton Besouw, Leon Coenders, Hay de Kleijne, Loes Wijnhoven en Hay Emonts op deze prachtige lijst. Het CDA gaat vol vertrouwen een nieuwe periode tegemoet.