Het is inmiddels 11 weken geleden dat u naar de stembus ging voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. Het moment om uw stem uit te brengen op diegene die in uw ogen het best uw belangen behartigt binnen onze gemeente. Als CDA hebben we met 10 zetels een mooie positie weten te bemachtigen binnen de raad van Horst aan de Maas. Een aantal bekende gezichten maar ook nieuwe zijn erbij gekomen. Dinsdagavond zijn Bob Vostermans en Han Geurts namens het CDA toegetreden tot het college. Daar op volgend de benoeming van onze aspirant raadsleden Eric Brouwers en Frenk Peeters. Een periode van onderhandelen laten we achter ons en ruilen we in om samen aan de slag te gaan voor een nog mooier Horst aan de Maas!

Een gemeente waar het bruist van de energie. Zo ook dit weekend weer in Sevenum. Een ouderwets buurtentoernooi, georganiseerd door Sparta ’18, waar 16 teams streden om de beker. Het is  prachtig om te zien hoeveel betrokkenheid er is bij een club die dit jaar haar 100 jarig bestaan viert. De buurt die een prachtige versiering maakt langs de toegangsweg naar het sportcomplex, een koninklijke onderscheiding voor de club, een jubileumboek en straks in de zomer nog een prachtig pleinfeest midden in het dorp. Vele handen zorgen samen dat dit slaagt en zo gebeurt er op alle kernen zoveel. Iets wat we moeten koesteren en waar we vooral trots op mogen zijn!

Loes Wijnhoven

Raadslid CDA Horst aan de Maas