Tweede Kamerverkiezingen op 15 maart a.s. met uitstekende kandidaat uit Horst aan de Maas.

Op 15 maart a.s. zijn de Tweede Kamerverkiezingen. Belangrijk voor de toekomst van ons land, maar ook belangrijk voor onze gemeente. Immers veel landelijk beleid, zoals bijvoorbeeld immigratie of zorg, heeft een directe impact op onze gemeente. Het is dus belangrijk dat we als gemeente onze stem kunnen laten horen. We zijn daarom als CDA trots dat Raymond Knops hoog (nr. 6) op de kandidatenlijst van het CDA staat.

Raymond Knops is geboren en getogen in Hegelsom, een van de zeer actieve kernen binnen onze gemeente. En dat actieve, op welke manier dan ook, zit ook in de genen van Raymond. Hij is begonnen als wethouder in onze gemeente, maar al snel werd duidelijk dat zijn ambitie en talent de landelijke politiek goed zouden kunnen dienen. Nu, na 11 jaar, heeft hij zijn sporen al dik verdiend. Die ervaring brengt hij mee. Zijn woordvoerderschappen zijn o.a. buitenlandse zaken/handel, defensie, economische zaken. Maar los van deze woordvoerderschappen is voor ons de benaderbaarheid van Raymond het allerbelangrijkst.

Naast zijn vele politieke activiteiten is hij ook nog steeds actief in de samenleving als vrijwilliger en jeugdleider.

Als raadsfractie, bestuur en leden van het CDA Horst aan de Maas steunen we op elke denkbare wijze de kandidatuur van Raymond Knops. Wij hopen dat u dat ook doet en dat u uw stem op 15 maart laat meewegen.

CDA Horst aan de Maas