De zomervakantie is voorbij. Dus we gaan weer aan de slag. De afgelopen tijd zijn veel mensen in Horst aan de Maas vrij geweest en hebben de accu weer opgeladen. Er even tussenuit in het buitenland, eigen land of lekker in de eigen gemeente. Sommigen lieten de motor lopen of startten hem juist op. Ook een manier om de accu op te laden natuurlijk.

De accu opladen in Horst aan de Maas is prima te doen. Al wandelend en fietsend door onze gemeente ervaar je dat alle 16 kernen veel te bieden hebben: gezellige terrassen, ijssalons, prachtige natuur, pretparken, restaurants en nog veel meer. Ook veel toeristen wisten de weg naar onze gemeente te vinden. Hierdoor was er weer reuring en gezelligheid in de kernen. Horeca- en winkelpersoneel konden volop aan de slag

Er waren meer mensen die juist in deze vakantietijd aan de slag gingen. Zo kregen de nieuwe bewoners van het Stationskwartier op 30 juli hun sleutel en moesten de handen uit de mouwen. Ook op veel andere plekken werd er volop doorgewerkt: in het gemeentehuis drukte alom en ook op het gebied van Wonen werd goed doorgepakt: door aannemers, maar ook door veel klussers thuis. Horst aan de Maas was dus volop in beweging, zelfs in vakantietijd.

Ook als gemeenteraad gaan we weer aan de slag. Voel je vrij om aan te sluiten bij onze raadsvergaderingen op dinsdagavond en denk met ons mee.. Zo kunnen we weer samen aan de slag.

Marian Gubbels Raadslid CDA Horst aan de Maas