In een roerige tijd met gebeurtenissen dichtbij huis en verder weg die veel impact hebben, zijn volgende week de verkiezingen. Het is goed om te beseffen dat het ons ook gewoon goed gaat. En dat het heel fijn wonen, werken en leven is in onze gemeente. Gevraagd naar de tevredenheid geven mensen het cijfer 7,9. Ondanks dat zijn er zaken die beter kunnen. En daar gaat het CDA de komende jaren aan werken. Op basis van vertrouwen en verantwoordelijkheid.

Het is belangrijk dat we luisteren naar mensen en op basis van alle argumenten de juiste afweging maken. Dat allemaal in het belang van een goede toekomst, ook voor de generaties die na ons komen. Wij beseffen daarbij dat we ons in de lokale politiek alleen bezig moeten houden met de zaken waar we over gaan. De zaken dicht bij huis, die u en ons raken. Wij willen verantwoordelijkheid blijven nemen voor een betere wereld door te beginnen in Horst aan de Maas. We gaan daarbij veel meer redeneren vanuit de bedoeling. En voor ons staat voorop dat we met respect met elkaar omgaan.

Met een club van ervaren en nieuwe mensen gaat het CDA ook de komende jaren graag voor u aan de slag. Wij doen dit werk omdat wij ons graag inzetten voor andere mensen. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken want ‘Wij zijn er voor jou!’

Rudy Tegels

Respect