Patrick Cremers

Voorzitter Bestuur

In het dagelijkse leven is Patrick Cremers (1971) werkzaam als ingenieur bij een onderzoekscentrum van DSM NV waar hij zich bezig houdt met het veilig maken en houden van research equipment. Hij is vrijwel zijn hele leven woonachtig geweest in Landgraaf en haar voormalige kerngemeenten.

Zijn politieke carrière startte in 2009 als commissielid. Vanaf 2012 t/m 2014 is hij Gemeenteraadslid geweest. Na deze periode is hij zich actief blijven inzetten voor het CDA-fractie als fractie-assistent en (mede)campageleider. Sinds 2017 is hij ook actief in de Heerlense CDA-afdeling waar hij sinds 2018 algemeen lid van het bestuur van de afdeling is. Vanaf 2022 is hij tevens penningmeester in de Brunssumse CDA-afdeling.

In juni van 2021 is hij in de ledenvergadering van het CDA in Landgraaf unaniem verkozen als bestuursvoorzitter.