27 februari 2021

CDA Maasgouw heeft een korte lijn met Martijn

Ieder kwartaal organiseert CDA Maasgouw een inloopspreekuur voor inwoners van haar gemeente. Sinds het uitbreken van de corona crisis zijn we genoodzaakt dit digitaal te doen. Inwoners hebben op deze manier de gelegenheid laagdrempelig hun wensen of grieven bekend te maken.

Komende editie hebben wij Tweede Kamerlid Martijn van Helvert uitgenodigd om aan te sluiten. De 42 jarige van Helvert, getrouwd, vader van drie kinderen, woonachtig in Sittard maakt sinds 2014 deel uit van de Tweede Kamer. Via de gemeenteraad van Echt-Susteren en de Provinciale Staten van Limburg kwam hij in Den Haag terecht. In de Tweede kamer is hij woordvoerder op het gebied van buitenlandse zaken en defensie. Daarnaast heeft Martijn veel aandacht voor al dat gene wat er in Limburg speelt en vervult een ware ambassadeurs rol in Den Haag voor ons Limburg. Martijn van Helvert hecht zelf ook veel waarde aan rechtstreeks contact met zijn achterban. Wekelijks organiseert ook hij daartoe een spreekuur. In betere tijden vond dit plaats in Sittard in Hotel de Limbourg; inmiddels is dit ook gewijzigd in een digitaal spreekuur.

Martijn zal ook deze aankomende verkiezingen vanaf plaats 24 meedingen naar een plek in de Tweede Kamer. Als CDA Maasgouw hechten wij veel waarde aan een directe lijn met een lid van de Tweede Kamer. In het verleden hebben wij hier al veel profijt van gehad. Wij willen onze inwoners de gelegenheid bieden om ook in gesprek te komen met Martijn. Heeft u vragen over de werkzaamheden van Martijn van Helvert in de Kamer? Het CDA verkiezingsprogramma? De aanpak van de corona-crisis of wat dan ook? Meldt u zich dan aan voor onze korte lijn met Martijn, gehouden op donderdag 11 Maart van 19.00u tot 20.00u.

Om dit spreekuur technisch mogelijk te maken is vooraf aanmelden noodzakelijk. Om u aan te melden en een vergaderlink te ontvangen stuurt u uiterlijk woensdag 10 maart een bericht naar [email protected]

#kortelijnmetmartijn #WatOnsBindt #nudoorpakken