22 december 2020

Fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar!

Het jaar 2020 is bijna voorbij. Een jaar dat zo mooi begon met de traditionele nieuwjaarsreceptie van de gemeente en de laatste herdenkingen en vieringen in het kader van 75 jaar vrijheid. Maar alles veranderde toen na de Vastelaovendj het Coronavirus opdook.

Helaas ondervinden wij hier nog altijd de gevolgen van. Gelukkig begint het er steeds meer op te lijken dat er licht aan het einde van deze lange, donkere tunnel gloort nu er meerdere vaccins in aantocht zijn.

Ondanks de maatregelen en alles wat wij als samenleving het afgelopen jaar hebben moeten doorstaan, wensen wij jullie allen een fijne en gezellige Kerst, en een voorspoedig en vooral gezond Nieuwjaar toe! Een nieuw jaar dat in positieve zin verandert. Een jaar dat beter en mooier wordt naar mate de tijd verstrijkt. Laten wij ons daar als samenleving samen voor inzetten!

Blijf gezond!

Bestuur, wethouder, raads- en commissieleden CDA Maasgouw

Bekijk HIER onze kerstkaart welke in de week voor Kerst huis-aan-huis is bezorgd in Maasgouw.