28 juni 2017

Gezocht: kandidaat raadsleden (V/M)

Op 21 maart 2018 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Ben jij die gemotiveerde inwoner die zich wilt inzetten voor de Maasgouwse samenleving? En ideeën heeft voor een beter Maasgouw? Dan zoeken wij jou voor de kandidatenlijst van het CDA Maasgouw!!

Profiel
•    Je wilt meedenken en meepraten over de toekomst van onze gemeente;
•    Je wilt je samen met andere gemeenteraadsleden inzetten voor het realiseren van onze idealen en doelen;
•    Je staat achter de uitgangs- en standpunten van het CDA, en wilt deze actief uitdragen;
•    Je staat als volksvertegenwoordiger van het CDA midden in de Maasgouwse samenleving;
•    Je kunt signalen uit de samenleving oppikken en deze verbinden met praktisch politiek handelen.

Wat te doen?

Op vrijdag 21 juli organiseren wij vanaf 18.00u een informatiebijeenkomst voor iedereen die zich mogelijk kandidaat wilt stellen. Geïnteresseerd? Meld je dan vóór 16 juli aan via [email protected]. Wil je meer informatie ontvangen? Laat het ons weten, of kijk eens op www.cda.nl voor de standpunten van het CDA. Ook is het altijd mogelijk om een keer een fractie-, commissie- of raadsvergadering bezoeken. Stuur een mail naar [email protected] voor de data.