28 september 2017

Tim Snijckers (32) herkozen als lijsttrekker CDA Maasgouw

De leden van het CDA Maasgouw hebben tijdens de onlangs gehouden Algemene Leden Vergadering unaniem de 32-jarige Tim Snijckers wederom tot lijsttrekker verkozen. De huidige fractievoorzitter was bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 ook al lijsttrekker. Tim Snijckers hoopt bij de gemeenteraadsverkiezingen, welke worden gehouden op 21 maart 2018, zijn 4e periode als CDA gemeenteraadslid aan te zitten.

De lijsttrekker van het CDA moet een integere, herkenbare en geëngageerde persoon zijn,  die het CDA-gedachtegoed vertegenwoordigt binnen en buiten de afdeling. Daarbij moet hij zijn bijbehorende verantwoordelijkheden weten en moet hij verbindende kwaliteiten hebben. “Deze eigenschappen zijn ruimschoots terug te vinden in de persoon van Tim Snijckers. We hebben met Tim Snijckers een goede vertegenwoordiging voor het CDA en iemand die de verbinding zoekt tussen alle partijen, zowel binnen als buiten Maasgouw,” aldus Jan Heijnen, partijvoorzitter van het CDA Maasgouw.

Tim Snijckers gaat de uitdaging vol enthousiasme aan. “Ik ben vereerd dat ik wederom de lijst van het CDA mag aanvoeren. De laatste periode hebben we constructief met alle partijen samengewerkt om Maasgouw nog mooier te maken. Ook al hebben we veel gerealiseerd, er zijn nog voldoende uitdagingen voor ons als CDA. Dit willen we graag doen met al onze inwoners samen. Want de mensen maken Maasgouw mooier,” aldus de kersvers gekozen lijsttrekker Tim Snijckers.