12 maart 2018

CDA: stabiel en midden in de samenleving

Nog even en dan mag u mede bepalen wie de komende vier jaar de gemeenteraad mogen vormen. Graag wil het CDA ook nu weer de stabiele factor zijn in steeds veranderende tijden.De afgelopen vier jaar hebben we traditiegetrouw bewezen dat we een stabiele koers kunnen varen. We kwamen met oplossingen voor lastige kwesties, hielden de vinger aan de pols en grepen in als dat nodig was. Dat was meer dan eens nodig: bijvoorbeeld bij de containerwoningen in Kuukven Baarlo, bij de voorgenomen verkoop van De Heldense Bossen en bij het dreigende slot op de woningbouw.Telkens wezen we op het belang van de dialoog en op een goede communicatie met betrokkenen. In onze ogen moet een gemeente naast u staan in plaats van tegenover u. Wij willen dorpskernen waar u samen met andere inwoners zoveel mogelijk zelf  bepaalt wat voor uw kern belangrijk is. Ook in de komende periode kunt u op het CDA rekenen. We hebben een helder programma en de deskundigheid die nodig is om samen met u Peel en Maas weer een stap verder te brengen. Er komen grote wetswijzigingen aan op het gebied van ruimtelijke ordening. Ook de zorg blijft de komende jaren aandacht vragen, net als ruimte voor de invulling van de woningbehoefte en de veiligheid van onze buurten en wegen.  Daar hebben wij u bij nodig.Mogen wij op u rekenen?Raadsleden en kandidaten CDA Peel en Maas