22 januari 2020

Openbare CDA-fractievergadering in Kessel-Eik op 30 januari

Elke donderdagavond vergadert de CDA-fractie in het huis van de gemeente in Panningen. Regelmatig sluiten inwoners aan om ons over specifieke onderwerpen bij te praten of om hun kant van een verhaal te vertellen.

Open en transparante communicatie is voor het CDA Peel en Maas heel belangrijk. Daarom hebben we besloten om vanaf dit jaar één donderdag per maand op een locatie binnen één van de elf dorpen van Peel en Maas te vergaderen. Een openbare CDA-fractievergadering dus. Alle inwoners uit het betreffende dorp, al dan niet vanuit een vereniging, stichting of individueel, zijn van harte welkom om aan de openbare CDA-fractievergadering deel te nemen. Om te luisteren of actief mee te praten over onderwerpen die spelen binnen de gemeente en zeker binnen het dorp waar de fractievergadering plaatsvindt.

Op donderdag 30 januari starten we in Kessel-Eik. De vergadering vindt plaats in het Gemeinschapshoes op de Lindelaan 4. De openbare CDA-fractievergadering start om 19.30 uur.

Alle dorpen komen aan bod. We communiceren de data en locaties van openbare CDA-fractievergaderingen via HALLO Peel en Maas, sociale media en lokale media.

Graag tot ziens bij de eerste openbare fractievergadering op donderdag 30 januari, 19.30 uur in Kessel-Eik.

Ellis Kempeners, raadslid CDA Peel en Maas