02 november 2021

Rob Wanten lijsttrekker CDA Peel en Maas

De leden van CDA Peel en Maas hebben Rob Wanten uit Helden unaniem gekozen als lijsttrekker van het CDA voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Wanten is tevens per direct partijleider en neemt hiermee het stokje over van de onlangs, wegens ziekte, gestopte Wim Hermans. Wanten is sinds 2010 politiek actief en werd na de verkiezingen van 2018 wethouder.

“We zijn verheugd met het feit dat Rob deze mooie en uitdagende taak op zich wil nemen en voorop wil gaan in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen”, geeft partijbestuursvoorzitter Hans Lansbergen aan.

Kersvers lijsttrekker Rob Wanten reageert trots op zijn verkiezing tot kartrekker van de lijst: “Het is een eer om lijsttrekker te mogen zijn van CDA Peel en Maas. Ik ben blij dat ik samen met de vele andere kandidaten op onze lijst de kans krijg om te laten zien wat onze ideeën zijn op het gebied van woningbouw, subsidiebeleid verenigingen, de gezinsvriendelijke gemeente, ouderenzorg en ga zo maar door. De komende tijd werken we door aan ons politiek programma en een sterke, herkenbare kieslijst. En laat duidelijk zijn: alle mensen in alle dorpen tellen mee. Dat zal bevestigd worden in ons programma en op onze kieslijst.”