07 februari 2017

Samen sterk achter 'Onze Moes'

Over vijf weken zijn de Tweede Kamerverkiezingen. Zoals u weet, heeft Peel en Maas een eigen kandidaat: Mustafa Amhaouch uit Panningen. 'Onze Moes' staat op een zeer verkiesbare 15de plek bij het CDA. Afgelopen zaterdag maakten we een groepsfoto met ruim 60 inwoners uit de gemeente die letterlijk en figuurlijk achter Amhaouch staan. "Dit is hartverwarmend en het geeft mij heel veel energie", aldus Amhaouch. "Geweldig dat zoveel mensen mijn boodschap voor een beter Nederland en sterker Limburg steunen."

Voor Peel en Maas zijn de Kamerverkiezingen dé kans om wederom iemand uit de eigen gemeenschap te kiezen als hún volksvertegenwoordiger in Den Haag. Met Mustafa hebben we iemand in huis die de verbinding kan maken tussen Den Haag en de regio, tussen Den Haag en Limburg en tussen Den Haag en Peel en Maas. Maak over vijf weken in elk geval gebruik van uw stemrecht. En als u dan gaat stemmen, denk dan ook even aan Mustafa Amhaouch. Onze kandidaat uit Peel en Maas. Onze Moes.

Campagneteam Mustafa Amhaouch,
Kamerlid en kandidaat Kamerlid voor het CDA