04 februari 2021

TOM VERHAEGH VOORGEDRAGEN ALS LIJSTTREKKER CDA VENLO

Het bestuur van de CDA Venlo draagt de huidige fractievoorzitter Tom Verhaegh (32) voor als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Het bestuur ziet in Tom de ideale kandidaat vanwege zijn enthousiaste en gedreven persoonlijkheid en zijn vermogen om het politieke CDA-geluid onder de aandacht te brengen van een groot publiek. Bovendien heeft hij al ruime ervaring als fractieleider en beschikt hij over een groot netwerk in Venlo en de regio. Tom voelt daardoor goed aan wat er leeft in de samenleving en weet dit ook politiek te vertalen.

Bestuursvoorzitter Jos Teeuwen: ”Ik ben zeer verheugd dat Tom zich wederom bereid heeft verklaard om de lijst aan te voeren. Tom heeft de afgelopen jaren bewezen met zijn jeugdig elan veel mensen aan te spreken. We denken met Tom als lijsttrekker dan ook weer een goed verkiezingsresultaat te halen.”

Tom Verhaegh: ”Ik ben blij en vereerd om verder te bouwen aan het CDA Venlo. We hebben de afgelopen jaren bewezen een zeer kritische doch constructieve fractie te zijn, die vanuit de oppositierol veel bereikt heeft. Mijn doel is om het CDA de grootste partij te maken en onderdeel uit te maken van een sterke, stabiele coalitie.”

Tom is sinds 2014 raadslid voor het CDA in Venlo en sinds 2018 fractievoorzitter. Tom was ook bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen in 2018 lijsttrekker. Toen behaalde hij samen met de andere kandidaten een mooi resultaat.

Tijdens de algemene ledenvergadering van donderdag 8 april, zullen de leden de nieuwe lijsttrekker kiezen.