Miriam Dückers

Woonplaats: Blerick
Beroep: Jobcoach/adviseur

Wat is jouw levensmotto?
Het 90/10 principe: 10% van je leven bestaat uit dingen die je overkomen, maar 90% wordt bepaald door hoe je hierop reageert! En verder: Leef, geniet, doe en blijf lachen! Immers een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Hoe zie jij Venlo in 2022?
In 2022 zie ik Venlo op de kaart staan als een sociale, toegankelijke, gastvrije, cultureel en toeristisch aantrekkelijke stad om in te wonen, werken en verblijven. Met de Maas centraal, onze naastliggende buurlanden en met de prachtige en aantrekkelijke natuurgebieden om ons heen moet dit zeker gaan lukken! Een sociale, ondernemende stad met evenementen en tradities. De jeugd is de toekomst, maar er is ook aandacht voor ouderen en kwetsbare personen in onze samenleving. Er is blijvende aandacht voor eenzaamheid en armoede.

Wat is jouw persoonlijk speerpunt?
De kwetsbare mensen in de samenleving horen er ook bij op allerlei gebieden! Zorg en aandacht op maat voor hen is van enorm belang.

Wat is jouw eerste gedachte als je wakker wordt?
Weer een nieuwe dag vol uitdagingen en mooie momenten om van te genieten!