26 december 2017

CDA Weert presenteert nieuwe kandidatenlijst

Nieuwe en vertrouwde gezichten, kwaliteit, diversiteit en heel veel enthousiasme. Dat kenmerkt de kandidatenlijst van het CDA Weert voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. De lijst wordt aangevoerd door Hendrik Stals (50). Hendrik is in het dagelijks leven officier bij de Koninklijke Luchtmacht en is sinds 2012 fractievoorzitter.

De tweede en derde plaats worden ingevuld door de raadsleden Tessa Geelen (30), zelfstandig ondernemer en Jasper Heesakkers (34), directeur CDA Limburg. Op de vierde plaats staat Thamara Winters (30), teammanager bij zorgcentrum Hieronymus. De top vijf wordt afgesloten door raadslid Pierre Sijben (61). Verkoper en voormalig vorst van V.V. de Rogstaekers Jan Stroek (64) en rechtenstudente Colette Grijmans (21) staan op de zesde en zevende plaats. Jeroen Weekers (23), projectleider bij de gemeente Eersel en zelfstandig ondernemer Antoinette te Riele (50) staan op plaats acht en negen. Verzekeringsadviseur Peter Mols (45) staat op plaats tien en Carin Rosbergen (59), op diverse terreinen al jarenlang actief in Weert, staat op de elfde plaats. Op 12 en 13 staan raadslid en Waterschapsbestuurder Henk Stribos (69) en Marian Dirckx (49), senior assistant accountant. Sjoerd Raemaekers (23), student bestuurskunde en IC-verpleegkundige Leon Nijnens (53) staan op plaats 14 en 15. In totaal gaan er 30 kandidaten namens het CDA deelnemen aan de verkiezingen, waarbij de lijst wordt afgesloten door Europarlementariër Jeroen Lenaers (33).

Lijsttrekker Hendrik Stals is trots op de nieuwe ploeg: “Ik ben ontzettend blij dat we erin geslaagd zijn om een fantastisch team samen te stellen. Jong en oud gaan zich inzetten voor het CDA en bovenal voor Weert. De nieuwe lijst bruist van energie en zit vol ambitie en dat gaan we volop laten zien aan de Weertenaren”.

Bent u benieuwd naar de gezichten bij de namen?
Klik hier voor onze gloednieuwe kandidatenfilm

Kandidatenlijst CDA Weert

1. Hendrik Stals (Stramproy)
2. Tessa Geelen (Fatima)