04 december 2020

Colette Grijmans nieuw raadslid CDA Weert

Tijdens de raadsvergadering van 15 december wordt Colette Grijmans (24) beëdigd als raadslid voor het CDA. Colette is sinds de verkiezingen als commissielid actief voor de Weerter CDA-fractie. Zij volgt Thamara Winters op als raadslid. Thamara stopt omdat zij het raadslidmaatschap niet langer kan combineren met haar loopbaan en het ouderschap.

Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 stond Colette als 7e op de kieslijst en in 2019 was zij steunkandidaat voor het CDA tijdens de Provinciale Statenverkiezingen. Zij is geboren en getogen in Weert en runt in het dagelijks leven een eigen juridisch advieskantoor (Colette | meester van het zuiden). Daarnaast is zij als samenwerkingspartner verbonden aan advocatenkantoor Limburgse Meesters, waar zij op korte termijn de beroepsopleiding advocatuur zal volgen.

De CDA-fractie heet Colette Grijmans van harte welkom als nieuw raadslid. Daarnaast spreekt zij haar dank uit voor het werk dat Thamara Winters deze raadsperiode heeft verricht, met name op het gebied van zorg en welzijn.