30 mei 2018

Jan Stroek nieuw raadslid CDA Weert

Op donderdag 31 mei wordt Jan Stroek (65) geïnstalleerd als raadslid voor het CDA. Tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen stond hij op de zesde plek van de kandidatenlijst. Nu het CDA zitting gaat nemen in het college komt er een plek vrij in de fractie en schuift Jan door.

Jan Stroek is woonachtig in de wijk Keent, getrouwd, vader van twee kinderen en opa van drie kleinkinderen. In het dagelijks leven is hij werkzaam bij Rijvers in Weert. Bij het grote publiek is hij voornamelijk bekend als mede-eigenaar van het Timmerhuys en als oud-vorst van V.V. de Rogstaekers.

Met de komst van Jan Stroek is de fractie weer op volle sterkte. Jan is CDA’er in hart en nieren en trots op zijn stad: “Als geboren en getogen Weertenaar wil ik mij graag inzetten voor de gemeenschap van Weert, met speciale aandacht voor ondernemers en verenigingen. Door mét mensen te praten in plaats van óver mensen, kunnen we samen veel bereiken”, aldus het aankomend raadslid.