09 maart 2017

Stem 15 maart Hendrik Stals

Op woensdag 15 maart zijn de Tweede Kamerverkiezingen en kiezen we waar we naartoe willen met ons land. Het CDA kiest voor een ander Nederland. Een Nederland waar we weer trots op zijn en waar we met vertrouwen naar de toekomst kijken. Een land dat we door willen geven aan onze kinderen en kleinkinderen.

Onze fractievoorzitter Hendrik Stals staat op nummer 49 van de kieslijst van het CDA. Hij stelt zich graag even aan u voor:

Ik ben Hendrik Stals, 49 jaar en woon in Stramproy samen met mijn vrouw Imke en onze drie kinderen. Ik ben trots op Weert en onze wijken en dorpen en vind het belangrijk dat we hier fijn kunnen leven. Veiligheid is een belangrijke voorwaarde voor leefbaarheid. Dat weet ik als militair als geen ander.

Als fractievoorzitter in de gemeenteraad van Weert en door mijn werk bij Defensie, zet ik me al jaren daarvoor in. Met uw steun kan ik dit ook vanuit de Tweede Kamer doen. Zo maken we ons samen sterk voor meer Weert in Den Haag!

Stem 15 maart Hendrik Stals, uw kandidaat voor de regio Weert!