De generaties voor ons begonnen ooit met samenwerking in Europa om de vrede te bewaren. Daarna volgde samenwerking voor meer welvaart. En nu, vandaag de dag, is onze manier van leven van onschatbare waarde. Maar er zijn dreigingen in de wereld waar we ons tegen moeten beschermen. We hebben onze buren onder andere nodig

• voor sterke buitengrenzen zodat we controle hebben over wie er Europa binnenkomt
  • voor inlichtingendiensten die over alle relevante (buitenlandse) gegevens kunnen beschikken
  • voor gezamenlijk tegenwicht tegen de opkooppraktijken van China, enz.

Onze veiligheid, welvaart en manier van leven is het beschermen waard. Europa is het beschermen waard, want de toekomst van onze kinderen is het beschermen waard. En daar zal het CDA zich altijd voor blijven inzetten. Voor het land dat we door willen geven. Wij bedanken iedereen die op 23 mei CDA heeft gestemd!

Op deze site vind je info over lijsttrekker Esther de Lange, over onze standpunten en verkiezingsprogramma, over onze kandidaten en over de Europese Volkspartij. Dat is de grootste partij in het Europees Parlement, waarin wij samenwerken met christendemocratische partijen uit de andere EU landen.

Word nu lid

Meld u aan!

Onze EU-kandidaten

Doe mee!

Het komt er nu op aan!

De toekomst van Europa is in onze handen. Het CDA wil in Europa beschermen wat voor ons van waarde is. Beslist u mee over de koers van het CDA? Word dan nu lid en doe mee!

Steun onze campagne!

Hoeveel wilt u doneren?*