02 april 2018

Afscheid oude en installatie nieuwe gemeenteraadsleden

Afgelopen dinsdag heeft de gemeente Alphen Chaam afscheid genomen van Frans, Jan en Jenny als raadsleden namens het CDA Alphen Chaam. Zij hebben gezamenlijk ruim 30 jaar in de gemeenteraad gezeten en daar zijn wij ze uiteraard dankbaar voor. Dat niet alleen het CDA Alphen Chaam hen dankbaar is geweest voor hun inzet blijkt ook wel uit het feit dat zowel Frans als Jenny dinsdagavond een lintje in ontvangst mochten nemen.

Daarnaast zijn donderdagavond de nieuwe raadsleden namens het CDA Alphen Chaam geïnstalleerd. Voor Deo en Arjan was het de eerste keer dat zij werden benoemd tot raadslid. Gust werd opnieuw benoemd en Corry heeft sinds afgelopen donderdag een (tijdelijke) dubbelfunctie binnen onze gemeente. Donderdag 19 april 2018 is de eerste reguliere raadsvergadering van de nieuwe gemeenteraad van Alphen Chaam.