22 mei 2023

Op sportbezoek bij GDC

Deze week bracht een afvaardiging van CDA Altena een bezoek aan voetbalvereniging GDC. Met veel enthousiasme werden we ontvangen door de bestuursleden, die ons een rondleiding gaven over het prachtig onderhouden complex van deze mooie voetbalclub. Het was inspirerend om te horen en te zien hoe gepassioneerd de bestuursleden spraken over 'hun' vereniging. We hebben tijdens ons bezoek waardevolle informatie ontvangen, met name over de geplande renovatie van de velden, het naderende einde van de levensduur van het kunstgras en het voornemen om led-verlichting te installeren om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Het CDA Altena wil graag betrokken zijn bij de lokale gemeenschap en de belangrijke rol die sportverenigingen spelen ondersteunen. We erkennen de waarde van sport en de positieve impact ervan op het welzijn van onze inwoners. Daarom is het voor ons van groot belang om te luisteren naar de behoeften en uitdagingen waar sportverenigingen zoals GDC mee te maken hebben.

We willen graag onze oprechte dank uitspreken aan GDC voor hun gastvrijheid, openheid en de waardevolle inbreng die we tijdens ons bezoek hebben ontvangen. Het is dankzij betrokken en enthousiaste verenigingen zoals GDC dat sport een belangrijk onderdeel vormt van het gemeenschapsleven in Altena. Het CDA Altena zal zich blijven inzetten voor de belangen van (sport)verenigingen en het ondersteunen van initiatieven die het sportklimaat in onze gemeente bevorderen.