Ik ben Hannie Visser-Kieboom, geboren en getogen in Werkendam. Daar woon ik nog altijd met veel plezier.

Ik werk als journalist/redacteur voor diverse kranten. Verder ben ik actief als vrijwilliger bij de Maranathakerk in Werkendam, de Huurdersbelangenvereniging Land van Heusden en Altena, de Historische Vereniging Werkendam en De Werken c.a., Erfgoed Altena, de Vrienden van het Biesboschmuseum, de stichting ’t Duyls Bos. Jaarlijks reik ik de Toontje Sprengerpluim uit aan een vrouw die politiek of bestuurlijk actief is in Altena.

Namens het CDA ben ik lid van het Algemeen Bestuur van Waterschap Rivierenland en sinds kort tevens raadslid van onze mooie gemeente Altena. Mijn werk als volksvertegenwoordiger doe ik vanuit de Christen Democratische Visie op onze maatschappij.

Het CDA is altijd een partij van het midden geweest, terwijl door de polarisatie de flanken meewind lijken te hebben. Maar juist als middenpartij kunnen we van betekenis zijn om onze samenleving in balans te houden, om crises het hoofd te bieden.

Vanuit ons mensbeeld is de rol van de overheid het bieden van een menswaardig bestaan, waarin je omziet naar elkaar. We moeten oog hebben voor de lange termijn, burgers ruimte geven voor eigen initiatieven, maar ook grenzen durven stellen. Iedere inwoner van onze gemeente heeft een eigen verantwoordelijkheid. Als het ondanks alles even niet goed gaat, mogen onze inwoners verwachten dat overheid bescherming en ondersteuning biedt.

Je kunt me bereiken via:
T: 06-54733819
E: [email protected]

Kernen

Hannie is namens de fractie CDA Altena aanspreekpunt voor de kernen:

• Werkendam