30 maart 2022

Afscheid van raadsleden Jos Leenders & Susanne de Groot

In de hal van het gemeentehuis werd dinsdag 29 maart jl. afscheid genomen van de vertrekkende raadsleden. Bij het CDA namen we afscheid van raadsleden Jos Leenders en Susanne de Groot. Zo was Jos al sinds 2006 onafgebroken lid van de gemeenteraad. In die periode was hij tevens actief als burgercommissielid, fractievoorzitter, voorzitter van de commissie Algemene Zaken & Control en voorzitter van de vertrouwenscommissie bij de burgemeesterbenoemingen in 2012 en 2021. Hij ontving daarom ook dinsdagavond uit handen van de burgemeester een Koninklijke onderscheiding voor zijn jarenlange inzet.

Susanne is in totaal 15 jaar politiek actief geweest, waarvan 10,5 jaar raadslid en 4,5 jaar commissielid.

Namens de fractie heeft ook Rico ter Voert een woord van dank uitgesproken naar beide raadsleden. Klik hier om deze toespraken te lezen.