01 maart 2018

Asten bij Jinek: Daniël van Schijndel blijft scoren met campagnefilmpje

Op woensdag 28 februari brachten onze gemeenteraadsleden John Bankers en Daniël van Schijndel een bezoekje aan de Westergasfabriek, waar het tv-progamma van Jinek dagelijks wordt opgenomen. Met een bijzondere reden: Daniël was te gast in het programma.

Een tijd terug scoorde Daniël een onverwachte hit met zijn campagnefilmpje waarin hij laat zien gemotiveerd te zijn om nog vier jaar door te willen als gemeenteraadslid. Dat deed hij op een bijzondere manier. Dat filmpje is te bekijken via deze link, klik hier

Reden voor de redactie van Jinek om Daniël, samen met anderen collega politici uit andere gemeenten, uit te nodigen voor een gesprek aan tafel.  In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen toont cabaretier Martijn Koning bij Jinek allerlei opvallende, grappige, goede en slechte campagnefilmpjes van partijen door het hele land.

Daniël is nu in de race om gekozen te worden tot 'koning van het campagnefilmpje'. Je kunt daarvoor stemmen op http://www.jinek.nl

Als Daniël genoeg stemmen bereikt, mag hij op vrijdag 2 maart opnieuw aanschuiven.