08 februari 2022

Heel Asten Bakt: bak mee en zet iemand in het zonnetje!

Iedereen kan weleens wat extra aandacht en warmte nodig hebben. Helaas is het niet voor iedereen vanzelfsprekend om dat te ontvangen. Daarom gaan we samen op vrijdag 11 maart aan de slag met Heel Asten Bakt.

Eten maken en delen verbindt, vooral als het een heerlijke taart of cakeje is. Met Heel Asten Bakt roepen wij de hobby-bakkers in de gemeente op om op donderdag 10 maart of vrijdag 11 maart een mooie taart, lekkere cake of een ander baksel te maken. Dit heerlijke baksel halen we bij jou op en bezorgen het bij diegene die wel wat extra aandacht kan gebruiken. Dit kan een mantelzorger die zorgt voor een ziek familielid, vriend of buur zijn, een eenzame senior, een hardwerkende zorgverlener, die vrijwilliger die altijd voor iedereen klaarstaat of die jongere die in het coronajaar veel leuke dingen moest missen. Wie zet jij in het zonnetje?

Zin om aan de slag te gaan?
Weet je iemand die een smakelijke traktatie verdient? Laat het ons weten en we leggen de verbinding! Stuur voor woendag 10 maart jouw aanmelding of tip naar ons (klik hier). Zet in jouw bericht jouw naam, adres en eventueel het adres waar jouw baksel bezorgt mag worden. Of geef iemand anders op voor de traktatie.

Vervolgens ga je aan de slag en bak je een taart, cake of koekjes volgens jouw allerbeste recept. Het bezorgteam van CDA Asten haalt jouw baksel op vrijdag 11 maart tussen 11:00 en 12:00 bij jou thuis op en bezorgen deze vóór 16:00 uur bij diegene die het oprecht verdiend. Zo zorgen we samen voor een bijzondere traktatie! Wil je liever zelf het baksel ergens bezorgen? Dat mag natuurlijk ook!