25 mei 2018

Theo Martens bij Omroep Brabant: A67 moet nu aangepakt worden

“Het is onderhand voor jezelf of het thuisfront de vraag of je heelhuids aankomt als je de A67 oprijdt.” Wethouder Theo Martens van de gemeente Asten is het wachten zat. Hij vindt dat Rijkswaterstaat en het ministerie van Infrastructuur in actie moeten komen.“Het is de gemeente Asten al langer een doorn in het oog dat er zoveel ongelukken gebeuren op deze snelweg en dat maatregelen zo lang op zich laten wachten.” Martens lucht zijn hart na het zoveelste ongeluk van deze week met grote gevolgen.Dit deel van deze snelweg krijgt nog regelmatig te maken met ongevallen en stremmingen. “Ik weet dat er veel geld is uitgetrokken voor een onderzoek om de A67 veiliger te maken. Maar hoeveel doden moeten er op deze weg nog vallen voordat er echt iets gaat veranderen?”, vraagt Martens zich hardop af.
Fragment terugluisteren? Klik hier