Hans Peter Verroen

Wethouder

Als ik denk aan onze gemeente, de diverse gemeenschappen daarbinnen, dan  denk ik aan “Er zijn voor elkaar”. Je wilt er zijn voor je gezin, je familie,  jouw samenlevingspartner(s), die staan centraal. Maar eigenlijk zijn we ook allemaal  afhankelijk van elkaar. Afhankelijk van elkaar voor een veilige schone prettige  leefomgeving. Waar je fijn en veilig kunt wonen en een woning vinden, waar je  werk vindt, waar je kunt wandelen, fietsen en je verplaatsen, waar je kunt recreëren  en genieten van mooie natuur. Waar je kunt sporten, je activiteiten en cultuur  méé beleefd. Waar je fijn kunt winkelen, ondernemers echt kunnen ondernemen,  waar de gemeente meedenkt en vooruit denkt in plaats van betuttelt. Waar wij  uitgaan van gelijke kansen voor iedereen, waar we elkaar helpen en zorgen voor  elkaar als iemand, hoe die ook haar/zijn best doet, niet méé kan komen.

Een gemeente die kwaliteit biedt aan de inwoners, waar je met recht trots op kunt  zijn, waar je daardoor gemotiveerd ook gráág zélf je steentje wilt bijdragen. En áls  preventie eens niet helpt, de goedwillende inwoner beschermd wordt door een  rechtvaardige en voldoende handhaving.

Klinkt goed toch? We moeten deze idealen samen wáár maken en dat KAN want: SAMEN KUNNEN WE MÉÉR!

Ik hoop van harte op uw steun voor het team CDA om keihard aan de slag te gaan  om deze gezamenlijke idealen werkelijkheid te maken!

Mijn bestuurlijke ervaring als DB-lid Waterschap Brabantse Delta, de ervaring met onderwijs & jeugd als docent Wiskunde, politieke ervaring als raadslid & fractievoorzitter en managementervaring vanuit bedrijfsleven wil ik vooral enthousiast dienstbaar maken voor onze gemeente!